Novinky

05.09.2022 Nabídka kroužků a kurzů

Zveřejnili jsme nabídku pravidelných kroužků a kurzů na školní rok 2022/2023

01.09.2022 Přihlášky po celý rok

Do mnoha kroužků a kurzů se můžete přihlásit po dobu celého školního roku. Cenu vám upravíme.

Sledujte nás

NERF odpoledne

Sobotní odpoledne ve znamení střelby z Nerf zbraní, týmové spolupráce, akčních chvil při hře a turnaj vícečlenných družstev. Tak neváhej a přijď. Na nejúspěšnějšího hráče dne čeká odměna.

S sebou:
Oblečení a obutí do tělocvičny, láhev na pití, svačinu, NERF pistoli (možno zapůjčit na místě)

V ceně je zahrnuto:
Program, odměny, pitný režim, pedagogický pracovník

Informace a přihlášky:
Recepce | Telefon: 558 111 777, 778 421 468 | E-mail: recepce@klicfm.cz

Na akci se přihlaste do 6. 10. 2022

Kód 123102
Název NERF odpoledne
Termín konání 08.10.2022 13:00 - 17:00
Místo konání Budova A, Pionýrů 767, Místek
Hlavní vedoucí Kamila Sikorová
Věková skupina 8-15 let
Sraz účastníků SVČ Klíč, budova A, Místek
Vybavení na akci Viz propozice
V ceně zahrnuto Viz propozice
Jiná ujednání Na akci se přihlaste do 6. 10. 2022
Účast na akci 100 Kč

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.