Novinky

05.09.2022 Nabídka kroužků a kurzů

Zveřejnili jsme nabídku pravidelných kroužků a kurzů na školní rok 2022/2023

01.09.2022 Přihlášky po celý rok

Do mnoha kroužků a kurzů se můžete přihlásit po dobu celého školního roku. Cenu vám upravíme.

Sledujte nás

PVM | Lapač snů

Čas: 9:00-11:00 hodin

Informace: Líbí se ti lapače snů a chceš si vyrobit jeden přesně podle svých představ? Tak neváhej a přijď. Společně si vysvětlíme, k čemu lapače slouží, ukážeme si jakými technikami jej lze vytvořit a poté si každý vyrobí svůj originál, kreativitě se meze nekladou.

Místo: Středisko volného času Klíč, budova A, Pionýrů 767, Místek

Organizátor: Středisko volného času Klíč, Frýdek-Místek

Kontakt: Kamila Sikorová, telefon: 558 111 777

E-mail: recepce@klicfm.cz

Na akci se přihlaste do 26. 8. 2022 na uvedených kontaktech.

Kód 118060
Název PVM | Lapač snů
Termín konání 31.08.2022 09:00 - 11:00
Místo konání Budova A, Pionýrů 767, Místek
Hlavní vedoucí Patrik Siegelstein
Věková skupina 6-15 let
Sraz účastníků SVČ Klíč, budova A, Místek
Jiná ujednání Nutno se přihlásit do 26. 8. 2022
Účast na akci 0 Kč

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.