Novinky

05.09.2022 Nabídka kroužků a kurzů

Zveřejnili jsme nabídku pravidelných kroužků a kurzů na školní rok 2022/2023

01.09.2022 Přihlášky po celý rok

Do mnoha kroužků a kurzů se můžete přihlásit po dobu celého školního roku. Cenu vám upravíme.

Sledujte nás

PVM | Dopoledne s discgolfem

Čas: 8:45-12:30 hodin (sraz v 8:30 hodin u budovy B, nebo v 8:45 hodin u altánu v Místku)

Informace:
Nejdříve se naučíte pravidla hry Discgolf, a pak si zahrajete turnaj. Nejlepší získají odměnu.

S sebou: sportovní oděv a pevnou sportovní obuv, pití a svačinu

Místo: Altán v sadech Bedřicha Smetany v Místku

Organizátor: Asociace TOM ČR, TOM 19070 KAM

Kontakt: Jiří Šnapka, telefon: 737 117 491

E-mail: kamacifm@gmail.com

Na akci se přihlaste do 28. 8. na uvedených kontaktech.

Kód 118058
Název PVM | Dopoledne s discgolfem
Termín konání 29.08.2022 08:45 - 12:30
Místo konání Sady Bedřicha Smetany v Místku, altán
Hlavní vedoucí Patrik Siegelstein
Věková skupina 7-17 let
Sraz účastníků Sraz v 8:30 u bud. B nebo 8:45 u altánu
Vybavení na akci Sportovní oděv a pevnou obuv, pití a svačinu
Jiná ujednání Nutno se přihlásit do 28. 8.
Účast na akci 0 Kč

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.