Novinky

05.09.2022 Nabídka kroužků a kurzů

Zveřejnili jsme nabídku pravidelných kroužků a kurzů na školní rok 2022/2023

01.09.2022 Přihlášky po celý rok

Do mnoha kroužků a kurzů se můžete přihlásit po dobu celého školního roku. Cenu vám upravíme.

Sledujte nás

PVM | Street dance | Tan. záb. dopoledne

Čas: 9:00-12:00 hodin

Informace: Báječné taneční dopoledne ve studiu Dancepoint! Čeká vás bohatý taneční program 2 x 45 min, kde se naučíte základní taneční kroky street dance a krátkou choreografii. Získáte i malé odměny a zahrajete si hry mezi tréninky. Určeno i pro úplné začátečníky.

S sebou: sportovní oblečení, láhev na vodu

Věk: 7 – 13 let

Místo: Taneční studio DANCEPOINT, Růžový pahorek 549, Frýdek

Organizátor: Taneční studio DANCEPOINT, z.s.

Kontakt: Markéta Bilasová, telefon: 602 964 738

E-mail: info@dancepoint.cz

Kód 118054
Název PVM | Street dance | Tan. záb. dopoledne
Termín konání 24.08.2022 09:00 - 12:00
Místo konání Ostatní
Hlavní vedoucí Patrik Siegelstein
Věková skupina 7-13 let
Sraz účastníků TS Dancepoint, Růžový pahorek 549, Frýdek
Vybavení na akci Sportovní oblečení, láhev na vodu

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.