Novinky

20.09.2021 Je zveřejněna nabídka kroužků a kurzů

Další kroužky a kurzy postupně doplňujeme.

13.09.2021 Přihlášky po celý rok

Do mnoha kroužků a kurzů se můžete přihlásit po dobu celého školního roku. Cenu vám upravíme.

Sledujte nás

PVM | Judo je hra - hrajeme si s judem

Čas: 9:00 - 11:00 hodin (doporučujeme dodržet začátek)

Informace:
Formou hry proběhne pohybová příprava a nácvik jednoduchých technik juda, pádů a sebeobrany. Použito bude tatami (žíněnka), hrazdy a šplh v lesním terénu, zařízení posilovny a trampolína.

Vhodné pro děti od 6 do 15 let. Sportovní oděv dle počasí.

Místo: Skalice - Kamenec 292, 739 01 Frýdek-Místek.
Cyklostezka - Staré Město - Skalice Dobrá. Cyklostezka - FM - Dobrá - Skalice.
Souřadnice GPS: 49°39'6.45.4"N 18°24'36.6"E (49.6626095, 18.4101532)

Organizátor: JUDO BESKYDY, z.s.

Kontakt: Luděk Kubíček, telefon: 605 513 429

E-mail: judoskpova@seznam.cz

Kód 118045
Název PVM | Judo je hra - hrajeme si s judem
Termín konání 15.08.2022 09:00 - 11:00
Místo konání Ostatní
Hlavní vedoucí Patrik Siegelstein
Věková skupina 6-15 let
Vybavení na akci Sportovní oděv dle počasí
Jiná ujednání Doporučujeme dodržet začátek

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.