Novinky

05.09.2022 Nabídka kroužků a kurzů

Zveřejnili jsme nabídku pravidelných kroužků a kurzů na školní rok 2022/2023

01.09.2022 Přihlášky po celý rok

Do mnoha kroužků a kurzů se můžete přihlásit po dobu celého školního roku. Cenu vám upravíme.

Sledujte nás

Šperkování

Rukodělný kroužek zaměřen na šperkařskou tvorbu, výrobu originálních šperků, ozdob i dekorací do bytu. Děti budou pracovat s korálky, perličkami, provázky i drátky. Nebude chybět výroba korálků z netradičních materiálů, jako jsou papír či fimo hmota.

Kód 121008
Název Šperkování
Místo konání Budova A, Pionýrů 767, Místek
Hlavní vedoucí Kateřina Siegelsteinová
Věková skupina 11-15 let
V ceně zahrnuto 32 x 1,5 hodiny
Jiná ujednání Roční zápisné | 1 splátka ročního zápisného se slevou nebo roční zápisné ve 2 pololetních splátkách
1.pololetí 1350 Kč
2.pololetí 1350 Kč
Rok 2500 Kč
Datum zahájení 20.09.2022
Datum ukončení 16.05.2023
Dny konání ÚT 16:00-17:30
Kontakt Recepce | Telefon: 558 111 777, 778 421 468 | E-mail: recepce(zavináč)klicfm.cz
Volná místa Volno
Dokumenty ke stažení

Organizační řád kroužků a kurzů 2022/2023

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.