29.01.2021
Vyhlašujeme výběrové řízení na pozici Recepční, Organizační pracovník.
Považujete se za komunikativního člověka, který se rád učí novým věcem? Nevadí Vám zodpovědnost? Bude-li Vám vyhovovat práce na zkrácený úvazek, pak hledáme právě Vás!
Co Vás na této pozici čeká
Zajištění každodenních úkolů spojených s chodem recepce
- Komunikace s klienty
- Rezervace místností
- Vyřizování a přepojování telefonních hovorů
- Příjem návštěv, jejich evidence a obsluha
- Každodenní práce s počítačem včetně specializovaného klientského systému organizace
Administrativa a podpora chodu organizace
- Administrativní podpora pracovního týmu
- Práce s platebním terminálem
- Koordinace informací pro zaměstnance i klienty
- Spolupráce při technickohospodářském chodu organizace
Jaké znalosti a dovednosti po Vás potřebujeme
- Příjemné vystupování
- Obsluha PC na dobré úrovni (MS Office, vyhledávání informací, práce s formuláři apod.)
- Dobrá znalost pravopisu českého jazyka
- Ochota pracovat s lidmi, s čísly a s informacemi
- Výborné komunikační a organizační schopnosti
- Zájem plnit zadané úkoly
- Proaktivní přístup a ochota spolupracovat
- Odpovědnost a spolehlivost
- Pečlivost, spolehlivost a loajalitu
- Schopnost řešit zadané úkoly samostatně i v týmu
- Časová flexibilita
Jaké máte mít vzdělání a zkušenosti
- Ukončené středoškolské vzdělání (maturita není podmínkou)
- Práce je vhodná pro absolventy
- Předchozí zkušenosti mohou být výhodou
Co Vám nabízíme
- Práci ve stabilní stání školské organizaci
- Práci ve výborném týmu lidí
- Možnost podílet se na rozvoji organizace
- Zaškolení, možnost dalšího rozvoje
- Příspěvek na stravování ve formě stravenek
- 25 dnů dovolené
Pracovní poměr
- Hlavní pracovní poměr na zkrácený úvazek (30 hodin týdně)
- Platové zařazení dle platné legislativy a uznané praxe
- Zástup za rodičovskou dovolenou (předpokládáme do 07/2023)
- Střídavá pracovní doba: 8:00 – 14:00 a 14:00 – 20:00 hodin (jeden týden pondělí, středa, pátek a druhý týden úterý, čtvrtek)
- Práce i o víkendech (nepravidelně) s příplatky a poskytnutím náhradního volna
- Nástup: březen–duben 2021
Výběrové řízení
- 1. kolo: Životopis a motivační dopis v českém jazyce zašlete na e-mailovou adresu patrik@klicfm.cz do 19. 2. 2021. Jako předmět zprávy uveďte „Výběrové řízení – recepce“
- 2. kolo: Praktické ověření počítačových a organizačních dovedností.
- 3. kolo: Osobní pohovor
- Zaměstnavatel si vyhrazuje právo vyloučit uchazeče o práci v kterékoliv části výběrového řízení.
Kontakt pro další informace a dotazy
- Renáta Zahurská, zástupce ředitele pro provoz
- E-mail: renata@klicfm.cz, Telefon: 732 383 131, 558 434 154