Recepční, Organizační pracovník

Recepční, Organizační pracovník

Recepční, Organizační pracovník

01.12.2022

Považujete se za komunikativního člověka, který se rád učí novým věcem? Nevadí Vám zodpovědnost? Bude-li Vám vyhovovat práce na zkrácený úvazek, pak hledáme právě Vás!


Co Vás na této pozici čeká
Zajištění každodenních úkolů spojených s chodem recepce
• Komunikace s klienty
• Rezervace místností
• Vyřizování a přepojování telefonních hovorů
• Příjem návštěv, jejich evidence a obsluha
• Každodenní práce s počítačem včetně specializovaného klientského systému organizace

Administrativa a podpora chodu organizace
• Administrativní podpora pracovního týmu
• Práce s platebním terminálem
• Koordinace informací pro zaměstnance i klienty
• Spolupráce při technickohospodářském chodu organizace


Jaké znalosti a dovednosti po Vás potřebujeme
• Příjemné vystupování
• Obsluha PC na dobré úrovni (MS Office, vyhledávání informací, práce s formuláři apod.)
• Dobrá znalost pravopisu českého jazyka
• Ochota pracovat s lidmi, s čísly a s informacemi
• Výborné komunikační a organizační schopnosti
• Zájem plnit zadané úkoly
• Proaktivní přístup a ochota spolupracovat
• Odpovědnost a spolehlivost
• Pečlivost, spolehlivost a loajalitu
• Schopnost řešit zadané úkoly samostatně i v týmu
• Časová flexibilita


Jaké máte mít vzdělání a zkušenosti
• Ukončené středoškolské vzdělání (maturita není podmínkou)
• Práce je vhodná pro absolventy
• Předchozí zkušenosti mohou být výhodou


Co Vám nabízíme
• Práci ve stabilní stání školské organizaci
• Práci ve výborném týmu lidí
• Možnost podílet se na rozvoji organizace
• Zaškolení, možnost dalšího rozvoje
• Příspěvek na stravování ve formě stravenek
• 25 dnů dovolené


Pracovní poměr
• Hlavní pracovní poměr na zkrácený úvazek (30 hodin týdně)
• Platové zařazení dle platné legislativy a uznané praxe
• Střídavá pracovní doba: 8:00–14:00 a 14:00–20:00 hodin (jeden týden pondělí, středa, pátek a druhý týden úterý, čtvrtek)
Práce i o víkendech (nepravidelně) s příplatky a poskytnutím náhradního volna
• Nástup: 1. února 2023


Výběrové řízení
1. kolo: Životopis a motivační dopis v českém jazyce zašlete na e-mailovou adresu renata@klicfm.cz do 6. 1. 2023. Jako předmět zprávy uveďte „Výběrové řízení – recepce“
2. kolo: Praktické ověření počítačových a organizačních dovedností.
3. kolo: Osobní pohovor
Zaměstnavatel si vyhrazuje právo vyloučit uchazeče o práci v kterékoliv části výběrového řízení.


Kontakt pro další informace a dotazy
• Renáta Zahurská, zástupce ředitele pro provoz
• E-mail: renata@klicfm.cz, Telefon: 732 383 131, 558 434 154

Ve Frýdku-Místku dne 1. 12. 2022

Mgr. Patrik Siegelstein, ředitel

Zpět

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.