Novinky

20.09.2021 Je zveřejněna nabídka kroužků a kurzů

Další kroužky a kurzy postupně doplňujeme.

13.09.2021 Přihlášky po celý rok

Do mnoha kroužků a kurzů se můžete přihlásit po dobu celého školního roku. Cenu vám upravíme.

Sledujte nás

První měsíc akce „Prázdniny ve městě“ je úspěšně za námi

10.08.2021 Červenec je za námi a tradiční oblíbená akce „Prázdniny ve městě“ je v plném proudu. Tuto akci pro občany města a jeho okolí připravuje každoročně Statutární město Frýdek-Místek a Středisko volného času Klíč. Jednotlivé akce v červenci navštívilo přes 600 dětí. Na srpen jsou připraveny další zábavné dny plné sportu, umění a naučných aktivit.

Prázdniny začaly výrobou plavidel (pořádal Vzdělávací spolek Bene Viaticus) a pokračovaly exkurzí na letišti v Místku (Pobeskydský aviatický klub, z. s.), poznáváním života včel (Český svaz včelařů, z. s.), výletem na Velký Javorník (Charita Frýdek-Místek) nebo Streetworkem – aktivitami na hřišti (z. s. Filadelfie). Velké oblibě se těšila také akce Tenis pro všechny (TK Tennispoint FM).

Nejčetnější akcí měsíce se stala akce „Judo je hra – hrajeme si s judem“ (Judo Beskydy, z. s.), kdy se na 4 lekcích prostřídalo 150 dětí, které nacvičovaly jednoduché techniky juda a sebeobrany. Z bojových sportů již proběhly také 2 lekce brazilského jiu-jitsu pro děti (GB Draculino). Techniku zbraní a střílení si děti mohly vyzkoušet v NERF turnaji (SVČ Klíč FM) a pozadu nezůstal ani minivolejbal pro malé sportovce (Green Volley Frýdek-Místek, z. s.).

Popustit uzdu fantazii mohli účastníci v Klubu Nezbeda organizovaným Charitou Frýdek-Místek. Ta si pro ně připravila pletení košíku z pedigu, malování vaku na záda a výrobu cestovních piškvorek. Nechyběla ani tradiční „Prázdninová výtvarka“ v Klíči, kde si umělci vyráběli rámečky na fotografie nebo „Skautská tvůrčí dílna“, která měla připravenou techniku sádrování. Na tyto akce dorazilo 145 účastníků.

Pro malé i velké koumáky byly připraveny naučně zábavné akce. Každoroční turnaj „O šachového krále a královnu“ (Beskydská šachová škola, z. s.), lekce kouzel a triků (SVČ Klíč FM) i „Vzkaz v láhvi“ (Spolek pro Faunapark ve Frýdku-Místku). Ve Faunaparku se konala také akce Městské knihovny Frýdek-Místek „Dobrodružný Faunapark“. Ke konci měsíce se rozjely i akce na dopravním hřišti (Městská policie Frýdek-Místek), na kterých strážníci předávají dětem znalosti o pravidlech silničního provozu. I tyto programy se těší oblibě a čítají na 256 zúčastněných.

Léto ovšem nekončí a na srpen je také připravena řada akcí. Např. ve středu 11. 8. se budou v SVČ Klíč FM vyrábět mýdla a lesky na rty. V pondělí 16. 8. se budou v Klíči učit základy gymnastiky a společně s Bene Viaticus luštit různé hlavolamy. Na středu 25. 8. si Český kynologický svaz připravil dovádivé dopoledne se psy. A to je jen zlomek toho, co všechno je ještě do konce prázdnin připraveno.

Všichni zájemci si mohou ve Středisku volného času Klíč nebo v Informačních centrech města Frýdku-Místku vyzvednout plánek s programem Prázdnin ve městě. Za každou akci, které se zúčastní obdrží do brožury nálepku. 3. září 2021 proběhne zakončení letních prázdnin tradiční akcí Ahoj, prázdniny! kde mohou hrací plán vyměnit za malý dárek.

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.