Lepší klientské centrum má nové funkce a platby online

Lepší klientské centrum má nové funkce a platby online

Lepší klientské centrum má nové funkce a platby online

04.09.2020

Mnozí z našich klientů využívají pro přihlašování do aktivit naše klientské centrum. Již několik let je v našem středisku volného času samozřejmostí přihlašování online. Nyní vám přinášíme možnost online plateb a online žádosti o vrácení peněz.

V klientském centru nyní můžete:
  • Přihlašovat sebe nebo členy své rodiny na aktivity (kroužky, akce, tábory – u většiny aktivit je to možné).
  • Spravovat všechny účastníky, kteří pod vás spadají.
  • Spravovat všechny přihlášky.
  • Spravovat platby.
  • Platit online.
  • Žádat o vrácení zápisného nebo jeho části.
 
Novinkami jsou možnosti online placení a žádosti o vratky. Budeme rádi, když klientské centrum vyzkoušíte.
 
Online placení
Nyní stačí, když u daného účastníka a aktivity kliknete na tlačítko zaplatit a vyberete si vámi preferovaný druh platby. Máte možnost zaplatit platební kartou nebo provést expresní převod pomocí některé z bank. Vše funguje stejně jako běžně v e-shopech.
 
Žádosti o vratky
Nyní již nemusíte volat, psát e-maily nebo chodit osobně, chcete-li např. zrušit účast na nějakých aktivitách. Vše je možno udělat v pohodlí domova elektronicky. Pouze vyplníte jednoduchý formulář (žádost) a počkáte na její schválení v plné nebo částečné výši nebo zamítnutí. V žádosti rovnou označíte, chcete-li peníze vrátit na číslo účtu, které určíte nebo chcete-li peníze ponechat na vašem klientském účtu a použít je pro úhradu jiné aktivity.
 
Ano, i toto je nyní možné. Budete-li mít u nás přeplatek, který vznikl ať již přeplacením z vaší strany nebo vratkou z naší strany, můžete sami rozhodnout, jak máme s přeplatkem naložit. Systém vám automaticky nabídne při placení aktivity možnost, uhradit ji plně nebo částečně přeplatkem, který vidíte v klientském účtu. Budete-li chtít tyto peníze vrátit, stačí, když vyplníte číslo účtu a odešlete nám ze systému požadavek. My vám tyto peníze na vámi určené číslo účtu vrátíme.
 
Jak si zřídit klientský účet
Do klientského centra budete přesměrování vždy, kliknete-li na našem webu na možnost přihlásit online. Dále do něj budete přesměrování z e-mailu, ve kterém vám zasíláme odkaz na stažení přihlášky. Přihlášky vám již nesmíme kvůli GDPR zasílat jako přílohu e-mailu.

Do klientského centra se dostanete i ručně. Najdete jej na adrese https://klicfm.iddm.cz. Abyste mohli klientské centrum používat, musíte zaregistrovat vaši e-mailovou adresu, pod kterou budete mít přiřazeny děti. Zatím umíme registrovat u dětí pouze jednu adresu. Nevíte-li heslo, použijte možnost OBNOVENÍ HESLA.

Věříme, že vám klientské centrum zjednoduší přihlašování a řízení aktivit v SVČ Klíč FM. V případě jakýchkoliv problémů a nejasností nás neváhejte kontaktovat, rádi vám pomůžeme. Nechcete-li používat klientské centrum, nadále vše u nás vyřídíte i telefonicky nebo osobně. Rádi vás uslyšíme i uvidíme.

Návody na práci s klientským centrem připravujeme, i když si myslíme, že práci s ním zvládnete snadno a v pohodě.

Zpět

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.