Novinky

01.09.2020 Nabídka kroužků a kurzů

Dnes jsme začali zveřejňovat nabídku kroužků a kurzů na tento školní rok. Kroužky a kurzy postupně zveřejňujeme a otevíráme. Startovat budou během září a října. Naše nabídka není nikdy kompletní, protože pro vás otevíráme stále nové kroužky a kurzy během celého roku. Sledujte naše stránky.

01.09.2020 Přihlášky po celý rok

Do mnoha kroužků a kurzů se můžete přihlásit po dobu celého školního roku. Cenu vám případně upravíme.

Lepší klientské centrum má nové funkce a platby online

04.09.2020

Mnozí z našich klientů využívají pro přihlašování do aktivit naše klientské centrum. Již několik let je v našem středisku volného času samozřejmostí přihlašování online. Nyní vám přinášíme možnost online plateb a online žádosti o vrácení peněz.

V klientském centru nyní můžete:
  • Přihlašovat sebe nebo členy své rodiny na aktivity (kroužky, akce, tábory – u většiny aktivit je to možné).
  • Spravovat všechny účastníky, kteří pod vás spadají.
  • Spravovat všechny přihlášky.
  • Spravovat platby.
  • Platit online.
  • Žádat o vrácení zápisného nebo jeho části.
 
Novinkami jsou možnosti online placení a žádosti o vratky. Budeme rádi, když klientské centrum vyzkoušíte.
 
Online placení
Nyní stačí, když u daného účastníka a aktivity kliknete na tlačítko zaplatit a vyberete si vámi preferovaný druh platby. Máte možnost zaplatit platební kartou nebo provést expresní převod pomocí některé z bank. Vše funguje stejně jako běžně v e-shopech.
 
Žádosti o vratky
Nyní již nemusíte volat, psát e-maily nebo chodit osobně, chcete-li např. zrušit účast na nějakých aktivitách. Vše je možno udělat v pohodlí domova elektronicky. Pouze vyplníte jednoduchý formulář (žádost) a počkáte na její schválení v plné nebo částečné výši nebo zamítnutí. V žádosti rovnou označíte, chcete-li peníze vrátit na číslo účtu, které určíte nebo chcete-li peníze ponechat na vašem klientském účtu a použít je pro úhradu jiné aktivity.
 
Ano, i toto je nyní možné. Budete-li mít u nás přeplatek, který vznikl ať již přeplacením z vaší strany nebo vratkou z naší strany, můžete sami rozhodnout, jak máme s přeplatkem naložit. Systém vám automaticky nabídne při placení aktivity možnost, uhradit ji plně nebo částečně přeplatkem, který vidíte v klientském účtu. Budete-li chtít tyto peníze vrátit, stačí, když vyplníte číslo účtu a odešlete nám ze systému požadavek. My vám tyto peníze na vámi určené číslo účtu vrátíme.
 
Jak si zřídit klientský účet
Do klientského centra budete přesměrování vždy, kliknete-li na našem webu na možnost přihlásit online. Dále do něj budete přesměrování z e-mailu, ve kterém vám zasíláme odkaz na stažení přihlášky. Přihlášky vám již nesmíme kvůli GDPR zasílat jako přílohu e-mailu.

Do klientského centra se dostanete i ručně. Najdete jej na adrese https://klicfm.iddm.cz. Abyste mohli klientské centrum používat, musíte zaregistrovat vaši e-mailovou adresu, pod kterou budete mít přiřazeny děti. Zatím umíme registrovat u dětí pouze jednu adresu. Nevíte-li heslo, použijte možnost OBNOVENÍ HESLA.

Věříme, že vám klientské centrum zjednoduší přihlašování a řízení aktivit v SVČ Klíč FM. V případě jakýchkoliv problémů a nejasností nás neváhejte kontaktovat, rádi vám pomůžeme. Nechcete-li používat klientské centrum, nadále vše u nás vyřídíte i telefonicky nebo osobně. Rádi vás uslyšíme i uvidíme.

Návody na práci s klientským centrem připravujeme, i když si myslíme, že práci s ním zvládnete snadno a v pohodě.