Novinky

05.09.2022 Nabídka kroužků a kurzů

Zveřejnili jsme nabídku pravidelných kroužků a kurzů na školní rok 2022/2023

01.09.2022 Přihlášky po celý rok

Do mnoha kroužků a kurzů se můžete přihlásit po dobu celého školního roku. Cenu vám upravíme.

Sledujte nás

Krajský přebor deskových her

Zahrajte si deskové hry Rummikub, Turboprší či Ubongo a pokuste se postoupit na Mistrovství ČR do Prahy.

S sebou:
Jídlo a pití na přežití, přezůvky, dobrou náladu a chuť si hrát

Odměny pro nejlepší tři v každé kategorii dodají hlavní sponzoři turnajů deskových her

Mistrovství ČR se koná v Praze v sobotu 12. listopadu 2022

Informace a přihlášky:
Recepce | Telefon: 558 111 777, 778 421 468 | E-mail: recepce@klicfm.cz


Na akci se přihlaste do 10. 10. 2022.

Kód 123803
Název Krajský přebor deskových her
Termín konání 12.10.2022 13:30 - 18:00
Místo konání Budova B, Pionýrů 764, Místek
Hlavní vedoucí Jiří Šnapka
Věková skupina 6-60 let
Sraz účastníků SVČ Klíč, budova B |Prezence: od 13:30 hodin
Vybavení na akci Viz propozice
V ceně zahrnuto Viz propozice
Jiná ujednání Na akci se přihlase do 10. 10. 2022
Účast na akci 30 Kč

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.